פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

054-6988559

עיצוב המטבח בשילוב טפטים

 

טפטים הם אלמנט עיצובי שיכול להסתיר פגמים ולהשתלב בכל חלל בבית ויותר מכך – בעזרת טפטים בעיצובים מרשימים ניתן כיום לתכנן מטבחי יוקרה מעוצבים ואף לזכות לחיסכון מרבי.

מטבחי יוקרה מעוצבים הם שם כולל למגוון פתרונות מתקדמים אשר עוזרים לנצל את חלל המטבח טוב יותר. ניצול טוב יותר של החלל, אינו רק בא לידי ביטוי בפתרונות טכנולוגיים, אלא גם בחיסכון מקסימלי של זמן, כסף או משאבים טבעיים. לכן אם אתם רוצים לשוות מראה יוקרתי וחדשני למטבח שלכם, תוכלו לעשות זאת גם באמצעות טפטים. כיום ישנם דגמים מעוצבים במיוחד של טפטים ולהם סטנדרטים גבוהים של איכות, עמידות ואסתטיקה מרבית.

 

טפטים מחומרים טבעיים

בעיצוב המודרני הנטייה של בעלי בתים ומעצבים כאחד רבים היא לחזור אל הטבע ולשלב חומרי גלם כמה שיותר אורגניים במטבח. אין שונה הדבר כאשר מדובר בטפטים. מגוון דגמים של טפטים מחומריים טבעיים כמו במבוק או קש טבעי עומדים לרשותכם ומתאימים לכל העדפה או סגנון עיצובי.

 

טפטים במראה הנכון למטבח – בטון, חיפויים ואריחים

אם אתם מתקשים לוותר על המראה המסורתי, תתפלאו לגלות שניתן למצוא גם טפטים שנראים בדיוק כמו בטון, חיפויים ואריחים. הטפטים של היום הם אינם הטפטים של פעם, הם מיוצרים על ידי טכנולוגיות מתקדמות וכוללים עיצובים מודרניים וחדישים, אשר אם נהיה כנים, לעיתים הם אף נראים יותר טוב מהדבר האמיתי.

 

טפטים לחידוש ארונות המטבח

טפטים אינם יעילים רק לחיפוי הקיר או להשלמת הסגנון העיצובי המטבח. לא פעם ניתן להסתיר באמצעותם פגמים או אף לעשות חידוש וריענון ללא הצורך בהריסת ופירוק הקיים. אם ניקח לדוגמה את ארונות המטבח לצורך העניין, את הארונות הישנים שאינם מתאימים לרוח הזמן או התקופה אפשר שלא להרוס מן היסוד, אלא להדביק עליהם טפט איכותי ומעוצב שאינו יבייש גם מטבחי יוקרה מעוצבים במיוחד.

 טפט למטבח - טפטים צביקה

מה היתרונות בשילוב טפטים בעיצוב המטבח?

לשילוב טפטים בעיצוב המטבח ישנם יתרונות רבים ביניהם אלו הבאים –

  • חיסכון משמעותי – קניית טפטים נחשבת לחסכונית יותר בהשוואה למחיריהם של חומרי הגלם המיועדים לחיפוי קירות המטבח. ההשקעה בטפט דמוי אריח תהיה קטנה יותר ביחס להשקעה הנדרשת עבור התקנת אריחים אמיתיים.
  • מגוון עיצובים לבחירה – כיום הטפטים מגיעים בעיצובים מודרניים ולהם אפקטים מיוחדים. אין מדובר בהדפסי פרחים מבית סבתא, אלא בטכנולוגיה מודרנית ועיצובים יוקרתיים במיוחד אשר מתאימים לכל מטבח ולכל טעם או העדפה.
  • מידת עמידות גבוהה – הטפטים אשר מיועדים לשימוש במטבח משלבים תכונות המקנות להם עמידות גבוהה. מדובר בטפטים אותם ניתן לרחוץ בכל עת ולנקות ללא בעיה ומבלי חשש להתכלות החומר לאחר תקופה.
  • מראה מיוחד לחלל – בעזרת טפטים ניתן ליצור כל מראה שרוצים. כך אם למשל רוצים לשלב תמונה בעלת משמעות בחלל, או לשתות קפה למראה נופים אורבניים או טבעיים, זה אפשרי. אין גבול לדמיון, לעיצובים או לאפשרויות שטפטים מציעים.

 

כאמור, המטבח המעוצב של היום נהנה ממגוון טכנולוגיות מתקדמות, גם בתחום ייצור הטפטים. טכנולוגיות אלו מאפשרות לעצב מטבחים יוקרתיים במיוחד תוך התאמה מלאה לכל סגנון ועם עמידות מרבית.

 

 

no-lazy