פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

054-6988559

התאמת הטפטים בבית בהתאם לרהיטים

טפטים הם ללא ספק הטרנד המוביל בתחום עיצוב הבית ומעצבי פנים רבים ואדריכלים מציעים ללקוחותיהם לשלב טפטים באזורים שונים בביתם. בשל הטרנד הלוהט של הטפטים, כיום ניתן למצוא מגוון רב של סוגים, החל מטפטים עדינים וקלאסיים המתאימים לחלל חדר השינה או הסלון ועד טפטים התאימים לחדרי ילדים.

בחירת טפטים היא לא עניין של מה בכך ודורשת בחירה קפדנית, כזו שתתאים לכל האלמנטים הנמצאים בחלל, אם זה לרהיטים בחדר, לקו העיצוב, לצבעים הדומיננטיים ובכלל לכל אלמנט הנמצא בחלל על מנת ליצור סינרגיה מושלמת בניהם.

כיצד מתאימים טפטים לרהיטים בחלל?

האתגר הגדול יותר בבחירת טפטים הוא – התאמתם לרהיטים הנמצאים בחלל, הרי רהיטים הם אלמנטים דומיננטיים ולהם יש השפעה רבה על נראות החלל. לכן, במידה וקיימים בחלל רהיטים כפריים, התאימו טפט בסגנון עדין יותר, על מנת שלא לגנוב את ההצגה של הרהיטים.

לעומת זאת, אם הרהיטים בחלל הם בסגנון קלאסי עדין, נסו לשבור את מראה החלל עם טפט בגוון חדשני המתאים לסגנון קלאסי. כמובן שכך הלאה לגבי יתר הסגנונות השונים, כאשר הדגש הוא על שבירת המראה ויצירת מראה חדש ומרענן.

אלו טפטים מתאימים לחלל הסלון?

בחלל הסלון יש לנו רהיטים רבים, אם זו ספה מרווחת, פינת אוכל, מזנון, שולחן סלוני, ספרייה ועוד. בשל ריבוי הרהיטים בחלל הסלון, מומלץ לבחור בטפט עדין בעל אמירה מיוחדת, כזה שלא יהווה עומס על החלל.

לעומת זאת, אם בחלל הסלון קיימים מספר מועט של רהיטים, תוכלו לשלב טפט קצת יותר דומיננטי ליצירת מראה מושלם. כמובן שהכל עניין של טעם, אך חשוב לבחור בקפידה את הטפט לקבלת מראה ייחודי, כזה שיאפשר לכם להביט בטפט ולהתגאות בבחירתכם.

אלו טפטים מתאימים לחדר השינה?

חדר השינה הוא מקום רך ורומנטי ואין בו מקום לטעויות. בחדר השינה כדאי לשלב טפטים בגוונים בהירים עד כמה שניתן וגם כמובן במראה הרבה יותר סולידי מכל מקום אחר בחלל הבית. הגוונים המתאימים הם – גוונים שונים של לבן, ורוד בהיר, תכלת בהיר, ובקיצור – צבעים בהירים במראה קלאסי.

אילו טפטים מתאימים לחדרי ילדים?

בחדרי ילדים ניתן לשלב מגוון רב של טפטים צבעוניים, אך חשוב שהם יהיו בהתאם לגילו של הילד. חשוב לזכור כי ילדים גדלים במהירות רבה, כך שאם לא תרצו להחליף את הטפט בעוד שנתיים שלוש, יש צורך להתאים את הטפט לגילו של הילד בעוד 5 שנים.

כיצד מדביקים את הטפטים?

את הטפטים ניתן להדביק בשיטת עשה זאת בעצמך על ידי דבק טפטים מיוחד, סרגל, סולם והמון סבלנות. לעומת זאת ניתן להיעזר בבעלי מקצוע המציעים את הדבקת הטפטים בצורה מקצועית או על ידי הנדימן המציע את שירות זה. כמובן שניתן להיעזר גם במעצבי פנים שיסייעו לכם לבחור טפטים מנצחים לכל חלל.

no-lazy